Treceți la conținutul principal

Testez Gliss Ultimate Repair



Am primit pachetul de la Trender pentru campania Gliss de vineri, la ora 17 deja le faceam poze ca apoi sa-mi pun lucrurile la punct si a doua zi sa o petrec cat mai mult cu sotul, la aniversarea celor 7 ani de cand s-a nascut dragostea noastra. 
La prima vedere imi place foarte mult ambalajul, este un negru cu un auriu elegant, sunt incantata de miros, stiu ca nu asta le face calitative, dar e important sa nu aibe un miros respingator, valabila ca si "prima impresie".

Aseara dupa ce am aplicat samponul, datorita problemelor mele cu scalpul, m-a usturat in zonele cu pricina. Dupa clatire a disparut senzatia, am aplicat apoi balsamul si la final masca. La final parul era moale si la strangerea parului intre palme pt eliminarea excesului de apa scartaia de curatenie !

 Dupa prima spalare: 
- cand inca era jilav, parul il simteam fin;
- dupa uscare dimineata, acum, nu il simt la fel, dar e mult mai bine decat inainte de folosirea lor;
- parul are un volum normal si nu il simt "ingreunat" ori "imbacsit";
- are un usor luciu si nu mi-au accentuat mancarimile de la nivelul scalpului.
Probleme in pieptanarea lui nu am avut nici inainte, nu am nici dupa.

Revin cu pareri dupa o perioada mai lunga de folosire.

Multumesc Trender si Schwarzkopf pentru sansa de a le incerca!

Voi ati incercat aceasta gama ? 

Comentarii

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

[Outfit] Crossing

Traversarea unei strazi, parcurgerea vietii, intersectarea cu alti oameni, trecerea de la un anotimp la altul, toate au in comun timpul si trecerea lui. Asta e subiectul de astazi.

Mancam, dar cat de mult ne hranim?

Inainte de a ne gandi ce vitamine contine si cat de bine sau rau ne fac alimentele pe care le punem in farfurie, mancam cu ochii, cu nasul, din pofta ce ne-o genereaza cele auzite. Stim in mare ce e bine, de ce trebuie sa ne ferim, care alimente putem sa le consumam cu moderatie, insa nu stiu cati dintre noi se gandesc atunci cand gatesc pentru cateva zile sau doar pentru masa pe care urmeaza sa o manance la "aportul de sanatate". Teoria ca teoria, dar practica ne omoara, se aplica si in acest segment al vietii.

[Outfits] Rochia mea preferata verde din chiffon

Sunt pline site-urile chinezesti cu acest model de rochie, m-am indragostit iremediabil de cand am vazut-o intr-un wishlist pe blogul deesboudoir . De atunci aproape la fiecare colaborare am cautat-o sperand sa dau peste una cu dimensiuni potrivite pentru mine si dorinta mi s-a indeplinit dupa ce Cichic mi-a propus sa aleg dintr-o lista prestabilita articole pentru review. Eram sa-i refuz pe motiv ca nu-mi gasisem pe gustul dar si marimea mea, insa mai apoi mi-am zis sa caut alte produse care sa nu aiba valoare mai mare fata de cele din lista si asa am dat peste ea.