Treceți la conținutul principal

Review: Deep Cleansing TRESemme Shampoo

Au trecut 3 luni de cand folosesc acest produs, iar pentru astazi am programat aceasta postare cat sunt plecata la munteee !!!



Pret: £1/Asda
 Website: Tresemme.com
 Cantitate: 900ml
 Made in: UK
 Pro: curata bine, ieftin.
 Contra: tinde sa usuce firul de par daca nu se foloseste balsamul.
 Recomandat/rebuy: Da!



Product Description:
Contains a clarifying formula for removing build-up and impurities.

 •Refreshes hair for added body and shine. Use once a week (or as needed) for deep cleansing or every day for extreme build-up
 •Refreshes hair for added body and shine
 •Use once a week (or as needed) for deep cleansing or every day for extreme build-up
 •Infused with Vitamin C, grapefruit and lemon





 Nu este un sampon cremos, nu face spuma din abundenta, insa curata bine parul, de scalp in deosebi se ocupa Selsun blue-ul! La doua trei zile trebuie sa-mi spal parul iarasi. Imi facuse impresia ca nu usuca parul, insa s-a intamplat ca din comoditate sa nu mai aplic si balsamul/masca de par si sa descopar ca parul a doua zi e putin mai tern. Nu am/avut probleme cu incurcatul/descurcatul parului, volum are! Mirosul este unul placut, proaspat. Nu imi place modul de deschidere, la inceput am zis ca raman fara unghie si am depins de sot :D, e mult prea rigid. Nu ma deranjeaza ca e opac si nu vad cat mai am in recipient. In mare este un produs cu care ma inteleg foarte bine.

Un weekend cat mai placut dragelor!

xox

Comentarii

  1. da, e normal sa usuce daca are vitamina c si portocala, citricele fac asta :D chiar eram curioasa sa citesc un review la un sanmpon marca tresemme

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca ti-a fost de folos si ca invatam cate ceva una de la alta, in general, zic. :) thx!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

[Outfit] Crossing

Traversarea unei strazi, parcurgerea vietii, intersectarea cu alti oameni, trecerea de la un anotimp la altul, toate au in comun timpul si trecerea lui. Asta e subiectul de astazi.

Mancam, dar cat de mult ne hranim?

Inainte de a ne gandi ce vitamine contine si cat de bine sau rau ne fac alimentele pe care le punem in farfurie, mancam cu ochii, cu nasul, din pofta ce ne-o genereaza cele auzite. Stim in mare ce e bine, de ce trebuie sa ne ferim, care alimente putem sa le consumam cu moderatie, insa nu stiu cati dintre noi se gandesc atunci cand gatesc pentru cateva zile sau doar pentru masa pe care urmeaza sa o manance la "aportul de sanatate". Teoria ca teoria, dar practica ne omoara, se aplica si in acest segment al vietii.

[Outfits] Rochia mea preferata verde din chiffon

Sunt pline site-urile chinezesti cu acest model de rochie, m-am indragostit iremediabil de cand am vazut-o intr-un wishlist pe blogul deesboudoir . De atunci aproape la fiecare colaborare am cautat-o sperand sa dau peste una cu dimensiuni potrivite pentru mine si dorinta mi s-a indeplinit dupa ce Cichic mi-a propus sa aleg dintr-o lista prestabilita articole pentru review. Eram sa-i refuz pe motiv ca nu-mi gasisem pe gustul dar si marimea mea, insa mai apoi mi-am zis sa caut alte produse care sa nu aiba valoare mai mare fata de cele din lista si asa am dat peste ea.