Treceți la conținutul principal

[Haul] Noi cumparaturi la preturi super-bune!

Edit: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.340414362740512.79070.270790806369535&type=1 aici gasiti pozele in format mai mare, scuzele mele! :)
Patinele la mai putin de 30 lei a fost o afacere foarte buna. Posesorii numarului 45 si 46 au inca ocazia sa si le cumpere. Sunt de calitate, au venit ambalate exemplar si sper ca viitorul posesor sa se bucure de ele. Sunt de Quelle.
Bluza Squad este din bumbac, grosuta si de foarte buna calitate, de la Bershka: 20,58 lei  51%
Puloverul in dungi nu mai este pe stoc, imi place ca are nasturei pe maneci si pot fi purtate suflecate, poate fi purtat si ca rochie. Doar 16,5 lei
Fularul mov este foarte finut, subtire si delicat, nu face fata unor zile geroase purtandu-l la gura. 9 lei
Tricoul negru cu imprimeu nu mai este pe stoc, este de la Lefties si super fain. 20,4 lei
Tricoul rochita taupe, maro scris pe site, este de la Vila. Materialul e finut, se aseaza frumos pe corp si este suficient de lung. 20,3 lei
Asta bleu e atat de lung incat merge purtat doar bagat in pantalon. Nilton's 19 lei
Tricoul negru cu manecile 3/4 ma duce cu gandul la Audrey :) A costat doar 9,5 lei si consider ca e piesa aia basic cu care poti jongla atat spre tinute casual, sport-chic, cat si clasice si elegante. Mi-am luat marimea M, doar asta mai este si disponibila. Cade frumos pe corp, nu am vrut-o mulata. Lefties

Tricoul roz pal cu accente rock, are un material foarte delicat si fin. Stralucirea din material nu este vulgara si nu se transfera pe piele. 19 lei E din vascoza.
Asta e a doua comanda pe luna ianuarie de la miniprix.ro. In privinta unor cadouri mi-am luat de o grija si sunt foarte multumita de achizitiile mele. Sacul in care a venit, m-a facut sa ma simt ca spiridusul mosului. Puloverele din prima comanda nu am reusit sa le fotografiez. Daca va intereseaza sa vi le arat o sa aranjez acest lucru saptamana viitoare. Pana atunci sper sa-mi treaca herpesul care mi-a iesit din senin, e a treia zi de cand stau cu buza umflata si nu pot sa va arat colectia mea de rujuri asa cum imi propusesem. Sa nu mai zic de colantii noi veniti in garderoba.
So no pictures with me few days.. Vad eu :)
Sa fiti sanatosi si sa aveti un weekend minunat!

Comentarii

  1. Eu am păreri mai împărţite despre reduceri. Că de multe ori, ca şi în viaţă, eşti pierdut dacă nu-ţi faci un plan dinainte.Că ajungi să iei din impuls. Din necesitate mai puţin. Eu una nu prea mă duc în magazine în perioada asta.Că iar dau din bani de parcă-mi sunt daţi gratuit. Ce mi se pare interesant să-mi iau acum sunt piese mai clasice. Ceva ce-şi merită investiţia.

    Să stăpâneşti sănătoasă ce-ai luat pentru tine şi să se bucure cei care urmează să fie cadorisiţi.

    Patinele m-au dus cu gândul la patinuarul ăla în aer liber de lângă gelaterie. Şi să zic drept n-am patinat niciodată.


    ()__() pupici si imbratisari
    (> – <)
    ( u u ) Andreea @ blograndeea.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am patinat o singura data si mi-ar placea sa mai merg, insa cu persoane care sa fie atente la cei din jur sa nu intre in mine si sa nu cad. Ar fi o catastrofa pentru coloana.

      Cumparaturi nesabuite cu produse care se repeta nu se intampla decat in cazul consumabilelor ce tine de igiena si alimentatie. So sunt foarte cuminte.

      Din impuls nu iau aproape niciodata :)

      Ștergere
  2. poate daca faceai pozele mai mari,puteam admira produsele in voie. Oricum sunt niste achizitii clasice si foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am vrut sa incarc postarea cu atatea poze si le-am pus intr-un colaj. Deschizand in alt tab vedeai la dimensiunea cea mai mare. Sau poate ai vazut deja :)

      Ștergere
  3. Trebuia sa faci si tu pozele mai mari :)
    M-am chiorat o groaza si abia imi pot da seama cum arata :)Oricum imi place mult puloverasul in dungi si fularul.
    Sa le porti cu placere pe toate!
    Si ce dragut din partea ta sa faci cadou patine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. nice things u bought! :)

    NEW POST:
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/

    xx ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le porti cu drag. Arata foarte bine noile achizitii.
    Pupici si un weekend minunat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Noroc cu clienţi ca tine că nu dau faliment magazinele, că eu, după ce am plătit impozitele, am rămas lefteră şi nu pot susţine comerţul :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un mizilic ~170lei draga Andreia la atatea produse, tot trebuia sa cumpar ceva si ma bucur ca le-am luat din timp si am economisit destui banuti.

      Ștergere
  7. Trebuie sa te cert si eu ca pozele sunt micute chiar si la dimensiune mare a colajului. Mie imi plac pozele intr-o postare, mai ales una de genul acesteia. Astep sa iti treaca herpesul sa ne incanti cu cateva outfituri:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cearta-ma si tu nah :P am zis ca sunt chestii basic si se vad :D
      Multumesc Di & Dorina :P

      Ștergere
  8. Nu am inteles, cine este viitorul posesor al patinelor? Arata foarte bine, credeam ca sunt pentru tine si tocmai ma pregateam sa-ti sugerez un material la patinoar cu poze din belsug. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As strica surpriza, nu pot sa spun :) daca gaseam marimea mea, o puneam de un pictorial :P

      Ștergere
  9. arata super <3 sa le porti sanatoasa <3

    RăspundețiȘtergere
  10. thank u for your comment and happy weekend!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    RăspundețiȘtergere
  11. I love everything!!!

    Kisses, Lucy :)
    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place ca faci shopping inteligent. Si eu sunt adeptul...
    :D
    Sa le porti sanatoasa!
    Aaa...inca ceva:

    Vreau sa-ti multumesc pentru comentariul tau sincer.
    :D
    In ceea ce-l priveste pe domnul tau, e unul din milioanele de romani care sunt sceptici in ceea ce priveste schimbarea si mai ales adaugarea de culori in garderoba. Ma bucur ca ai reusit sa schimbi ceva si sunt sigur ca, cu pasi mici dar siguri, veti reusi in continuare. Si o sa-i placa ce o sa vada in oglinda.
    Cat despre croielile hainelor pe care le port ce sa zic? Din punctul meu de vedere nu sunt prea mulate. Sunt marimea potrivita sau , de cele mai multe ori, cu una mai mare. :D
    Hainele cambrate (slim, nu skinny) au aparut ca necesitate a individului de a arata mai suplu, mai inalt - deci mai bine.
    Iti multumesc pentru timpul acordat si te mai astept pe la "mine". Si pe tine, si pe el.
    :-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Good catch! :) Imi place cum ai aranjat fotografiile! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Sale porti cu placere !

    Te invit sa te inscrii pe www.starpiq.com

    Pupic,

    Nico

    RăspundețiȘtergere
  15. pune poze mai mari ca deabia disting despre ce e vb ...

    RăspundețiȘtergere
  16. Mă bucur să văd încă o fană Miniprix.
    Recunosc achizițiile tale. O parte din ele fac parte și din garderoba colegelor mele.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Sa le porti cu placere :*
    Sunt frumoase toate :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.