Treceți la conținutul principal

[Shopping] Back to basics

Hristos a inviat!
Ieri incet-incet mi-am reluat activitatea in online. Verificat sutele de e-mailuri, raspuns la unele din ele, moderat comentarii, pana cand a trebuit sa fug sa ma intalnesc cu sotul. La o asemenea invitatie chiar nu aveam sa mai stau pe ganduri. Vremea frumoasa te imbie sa petreci cat mai multe ore afara, mai ales dimineata si seara. Sa revenim la subiectul postarii de astazi. :)

Cand ai parte de numeroase experiente placute creste si increderea in acel magazin, in cumparaturile online, iar daca de la primul incident sunt deschisi spre rezolvare si tin cont de feedbackul tau deja se creeaza o legatura.
Nu o sa va arat elemente prea fancy, asa cum ati citit si-n titlu, basics stuff!

Pantalonii nu mai sunt pe stoc insa sunt foarte asemanatori cu acestia atat ca model cat si culoare. Ei sunt kaki ce bate spre gri, greu de surprins in poze. Un material, plin, fin, de calitate! Se comporta foarte bine la spalare. A doua pereche (marimea 40) i-am cumparat si facut cadou, plus altii intr-o marime mai mica pentru fratele meu mic. Diferenta intre marimi (30 si 32) a fost infima. Achizitionati cu un pret de sub 30 lei fiecare intr-o zi de reduceri.

Pantalonii crem cat si acestia bej pe care nu am apucat sa-i pozez fiind luati la purtare azi dimineata, se comporta bine la spalat -40grade- se calca binisor, sunt de calitate, la unii s-a potrivit marimea 30, celalalti 32. Cumparati tot cu in jurul lui 30 lei.

 Tricoul asta face parte din ultima comanda pe care am primit-o fix in 7 zile. Acela cu pretul cel mai mic. La reduceri, cu preturile intre 4.5 si 14.5 lei. Material subtire, placut si vaporos. (mar. S)
 In aceeasi comanda, alte trei cu model asemanator dar culori diferite. Cel cu albastru materialul este mai plin, cel cu burgundy mult mai subtire ca si cel cu negru, fin si mai elastic.
Simplu, dintr-un bumbac elastic, baza a multor tinute. Ieftin, foarte bun! Pe marimea S cu 14.5 lei.

Pe cel rosu l-am comandat in martie (marimea S) si de atunci a fost purtat de cateva ori. A mai iesit din culoare insa se pastreaza destul de bine. Pretul a fost mai mic de 25 de lei acum il regasesti la pretul de 39 lei. Pe mov (marimea S) si bej (marimea S) fac parte din ultima comanda, sunt de firme diferite.
Tricourile polo sunt preferatele sotului pentru birou si nelipsite la o partida de tenis. Casual smart sau business casual este stilul ce le caracterizeaza. Tricoul polo a fost conceput de multiplul campion francez la tenis, Rene Lacoste. A purtat prima oara tricoul polo in turneul de tenis U.S Open din 1926. Tricoul polo mai este cunoscut si sub denumirea de golf shirt si tennis shirt si este facut de brandurile mari ca Ralph Lauren, Lacoste, Tommy Hilfiger, de obicei din bumbac pique.

Si din acesta galben a iesit din culoare dar nu a suferit modificari, cel putin inca, iata ca putem gasi variante mai ieftine celor de mai sus. Marimea S, la pretul actual.
Tricoul asta face parte dintre putinele articole care si-au "pierdut din stralucire". Vedeti in imaginea de aproape cum cusatura a deviat. La purtare nu este deranjant cat la calcare. Si snururile de la ghete au cedat foarte repede. Pentru ca materialul lor parea unul sintetic si alunecos, pentru ca trebuia sa strangi parca cu prea mare nadejde funda facuta.. s-au rupt si au fost inlocuite. Ghetele sunt ok!
Care alte articole nu m-au satisfacut pe deplin?
Sunt sosetele: acestea, acestea si acestea. Nu sunt din bumbac si materialul se toceste si scamoseaza fantastic. Pe alte perechi inca nu le-am folosit, dar la capitolul acesta nu mai cumpar si asa unghia degetului mare imi gaureste fiecare pereche la mers lung.
Voi ati patit/patiti asta?

Astazi ofera transportul gratuit. Eu vreau palarii de vara insa ori sunt prea mari ori prea mici si sunt atat de multe modele dragute..

xoxo

Comentarii

  1. Mereu faci niste super afaceri!
    Felicitari. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu patesc acelasi lucru la ssetele dres :(
    Palarii de soare imi doresc si eu foarte mutl, si nu le iau online tocmai pt ca am capul mic si e cu problema.Am gasit ceva la 15 lei intr-un magazin chineesc.'Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu la oricare, indiferent de material.
      Pe miniPRIX imi place ca scrie circumferinta,am dat peste doua palarii bej si nu stiu cum m-am fastacit caci la comanda cu rochii aveam sentimentul ca era si ea si s-au dat..
      In magazine, la tarabe, numai peste palarii mari am dat. :*

      Ștergere
  3. Eu nu vreau sa ma uit pe site, am cardurile aproape goale :)) Felicitari pentru achizitii, basics, but good ones!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Alina, ma bucur ca are incredere in mine si in alegerile pe care le-am facut pentru el si asa nu are rabdare in magazin sa le probeze.
      Au oferte des, deci daca nu ai acum, cand esti in cautarea de diverse e bine sa-l iei in considerare. De aceea vi le-am prezentat.

      Ștergere
  4. Adevarat a Inviat! Bine ai revenit online :). Imi place ce ai cumparat, chiar daca pe mine unele nu m-ar avantaja :(
    www.101FashionStreet.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Anca, sunt doar pentru dragutul meu. Un tricou polo am si eu, daca imi prind si parul arat tare copila.. deci te inteleg. :)

      Ștergere
  5. As putea spune multe, dar ma rezum la....."ai un fund beton"
    Asigura-ti consortul ca sunt o lady ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Adevarat a inviat! Sa le porti cu placere! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac tricourile, si eu ii cumpar sotului meu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Adevarat a Inviat, Mihaela! Si bine ai revenit cu forte proapsete in blogosfera. :) Ce de achizitii dragute ne-ai prezentat azi, insa eu va invidiez pentru sedintele de tenis, acesta fiind sportul meu preferat in adolecenta, practicat in toata perioada liceului. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sotul meu a facut de performanta, eu il practic ocazional. :)

      Ștergere
  9. hola que lindo blog desde ya te sigo !!! y TE invito al mio
    www.bellezacondennys.blogspot.com

    gracias por visitarme

    RăspundețiȘtergere
  10. HOLA QUE BUEN BLOG TE DESCUBRI ME QUEDO Y TE SIGO.... TE DEJO MI DIRECCION para QUE ME VISITES SALUDOS....

    WWW.JEANNINEHOGAR.BLOGSPOT.COM

    GRACIAS

    RăspundețiȘtergere
  11. Încep să mă întreb cât de mare dressing ai să încapă toate chilipirurile :)
    Pălărie de vară caut şi eu. Am văzut una drăguţă la C&A, dar cam scumpă. Mai caut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un sifonier cu trei usi, nici macar pana in tavan nu e, o sa sufere o mica modificare dar notabila sa pot pune mai multe pe umerase.
      Cumpar mai mult lucruri de zi cu zi, care se uzeaza in timp, ajung carpe de sters praful si uite asa se mai face loc de altele. Au fost perioade mici sau foarte mari, in ani, cand nu am cumparat nimic.

      Ștergere
  12. Cam in fiecare miercuri fac comanda la MiniPrix, mereu imi zic gata, saptamana asta nimic...dar ma atrag preturile lor :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce de lucrusoare dragute si la preturi mici!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.