Treceți la conținutul principal

Testat: Ulei de masaj armonizant "Bucuria de a trai"

Descriere
Denumire: Ulei de masaj armonizant Bucuria de a trai
Reconfortant, armonizant, cu un parfum exotic, subtil si incantator.
Compozitia de uleiuri esentiale dulci si fructate de Portocale, Verbina si Ylang-ylang, renumite pentru calitatile lor de a aduce bucuria de a trai si entuziasm, reconforteaza si aduce un moment de buna dispozitie.
Nu contine parabeni si conservanti. Certificat bio.
Cantitate: 100 ml
Ingrediente: uleiuri bio de susan si floarea soarelui, uleiuri esentiale bio de portocal, ylang-ylang, tamaie, verbina exotica. Inci: helianthus annuus, citrus sinensis, cananga odorata, santalum album, pelargonium graveolens, styrax benzoin.
Pret: 55 lei, redus de la 75lei
Marca Shanti Spirit
Distribuitor: biorigine.ro

Recipientul uleiului de masaj Shanti Spirit este din sticla, nu are pompita sau alt sistem de dozare. Nu a venit sigilat si fara alt ambalaj insa impachetat corespunzator. L-am castigat in ianuarie pe blogul Alexantzei si de atunci il folosesc de doua ori pe saptamana. Sot masat sotie si invers :))
Ma uit la sticluta si vad acum cand sa-i scriu reviewul ca nu are aceeasi eticheta cu produsul de pe site: vezi culoarea fontului, mici modificari de cuvinte, chiar si Shanti Spirit este scris cu litere de tipar si lipsesc datele referitoare la gramaj. Ceea ce poate nu inseamna nimic ci doar spiritul meu de observatie si sa trecem la miros daca tot stau cu capacul desfacut.

Mirosul intr-adevar pare exotic, nu-l pot asemui cu nimic, este dulce si incantator, daca iti torni prea mult produs s-a dus subtilitatea si chiar te poate lua o durere de cap. E totusi greoi, se simte mirosul de tamaie si ii da o nota aparte, prezenta celui de portocale e perfect cat sa nu mi se para gretos. Nu produce nici somnolenta dar nici nu te trezeste, mai mult te destinde, iti "netezeste" gandurile, ajuta sa-i poti zambi celuilalt chiar daca mai devreme poate te-a tachinat. Iti da o stare de bine. :)
Iubitul meu spunea ceva de.. afrodisiac.

De la prima folosire ne-a incantat pe amandoi si ne place sa-l combinam cu putin unt de shea. Fara pic de efort se transforma intr-o crema numai buna de intins pe piele si masajul e o placere si hidratare in aceeasi masura. Intra repede in piele fie ca e vorba de'a lui mai grasa sau a mea normala, fara sa genereze cosuri sau alte neplaceri. La sfarsitul masajului ma pot imbraca linistita. A doua zi mirosul abia se simte, peste noapte nu, nu este sacaitor.

Cat de repede se consuma?
Pai aproape a ajuns la jumatate si avand in vedere ca nu este singurul produs folosit sper ca pana la sfarsitul anului sa-l termin.
100ml mi se pare suficient pentru o familie, pretul abia la reducere pare mai accesibil, e scumput.
 
P.S.   .. pentru maine v-am pregatit azi o sedinta foto -poate e prea mult spus- pentru care am facut diverse lucruri peste ceea ce credeam eu ca pot!! Curiosi? Mai am de lucru la trierea pozelor si sper sa va placa ce am facut eu azi dimineata inainte sa-mi plece fotograful sotul la servici.
 
Zi frumoasa!! xoxo

Comentarii

  1. Este foarte tentant acest ulei...:)
    Abia astept postarea de maine.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu imi fac in fiecare seara masaj! Am o crema de corp primita din Provence cu lavanda! E usoara, uleioasa, laptoasa si imi place! Ma gandesc cand se termina sa imi iau un ulei special pt masaj!
    Sunt curioasa cum miroase asta :)

    ps: astept sa vad pozele de la sedinta foto

    RăspundețiȘtergere
  3. Suna bine, dar daca-l cumpar, trebuie sa muncesc! :)) Mie imi place doar sa mi se faca masaj!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Georgiana poate sa fie un gest subtil sotului ca sa-ti faca masaj mai des. :)

      Ștergere
  4. Looks interesting, for sure to try! xo

    RăspundețiȘtergere
  5. Aiii, aiii...ce mi-a placut cum ai prezentat produsul asta!:D Super tentant!!!

    Vrem poze, vrem poze...ne-ai facut taaare curioase!

    Te imbratisez, Miha!
    Pe curand!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. N-am avut niciodata ulei de masaj propriu-zis, am folosit doar lotiuni, creme, uleiuri normale, nimic special pt. masaj.. m-ar tenta ceva.. I'm all for massage..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E al doilea la mine si mirosul de lavanda este pana acum preferatul meu :)
      Imi place cred mai mult sa fac decat sa mi se faca. Eu sunt o agitata si daca nu stii sa ma linistesti imi zboara gandul la fosnetul de afara, posibile voci ori lumina aprinsa ce trebuie neaparat aprinsa. :)

      Ștergere
  7. Din descriere nu pare sa fie genul meu de produs. Momentan folosesc pentru masaj uleiul de cocos Nutiva de pe iHerb si este minunat! Imi vine sa-l mananc :)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are o aroma speciala, uleiul/untul de cocos nu l-am incercat si e pe lista. Pupici

      Ștergere
  8. Parece un buen aceite!!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  9. Thanks for sharing, always great to know the new thing. thanks for a sweet comment on my blog :)

    http://www.attraction2fashion.com

    Tanya

    RăspundețiȘtergere
  10. Am si eu un ulei din plante dar inca nu l-am folosit.

    Foarte bun review.

    Pupic,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  11. 100 ml nu mi-ar ajunge decat o luna, maxim doua. :)) Sunt o risipitoare. Sa stii ca am remarcat numele, foarte haios. Abia astept sa vad pozele. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde si de cate ori il folosesti pe saptamana, clar daca nu vrei sa ramai cu pielea uleiosa nu torni mai mult decat poate "inghiti" pielea. :*

      Ștergere
  12. Ce bine arata! Am si eu ceva de la ei, un unt de corp, dar cu lamaie. Isi asteapta randul;)cuminte.

    RăspundețiȘtergere
  13. Da...mirosul este chiar greoi...

    RăspundețiȘtergere
  14. Suna bine descrierea facuta de tine :D.

    RăspundețiȘtergere
  15. Acum imi dau seama ca a trecut cam mult timp de la ultimul masaj. :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Vreau sa stiu daca dupa ce te dai cu el iti ramane pielea unsuroasa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ramane daca folosesti cantitatea optima. Ca sa afli care este aceea se adauga putin cate putin.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.