Treceți la conținutul principal

Programul de Dezvoltare a Turismului Individual European, editia a III, "pacalici" ?

Se apropie weekendul si poate vreti sa plecati intr-o scurta vacanta oferita de "sfantul net", inainte de asta poate v-ar prinde bine sa cititi postarea de astazi.

Nu e prima oara cand dau peste "concursuri" si alte minunatii.

Acum cateva zile, fix de ziua noastra primesc un e-mail de pe acasapunctro cu subiectul "Ai primit alocarea nr 122/A/3F78​7". De regula primeam de la ei, fara sa ma fi abonat eu vreodata, chestii interesante pentru casa, bla bla, uneori le deschideam alteori ajungea direct in cos. Am observat ca si daca te dezabonezi primesti in continuare scrisorile de amor. Mai rau ca raia!
pentru marire deschide fiecare poza intr-o noua fereastra

Sa revenim la subiect:
Conform e-mailului am "primit" garantat o alocare de 3 zile de cazare gratuita pentru 2 persoane, ce poate fi realizata in orice hotel, care participa in program.

La prezentarea din e-mail nu se mentioneaza vreun cost impus, ascuns, se intelege ca fiecare participant trebuie sa se descurce cu transportul si mancarea. Surpriza neplacuta apare dupa introducerea acelui "cod" si citirea regulamentului. Doritorii beneficiaza fie de cazare gratuita fie de reducere la masa si cazare. Pentru cazarea gratuita trebuie sa achiti plata meselor, minim doua - cum s-ar zice demipensiune.



Si asta nu e tot, pentru emiterea certificatului cu care sa te prezinti la hotel sau pensiune, caci doar unitati mici sunt participante, trebuie sa platesti o taxa de 57,9 Lei.


Acest program a fost vazut ca o teapa, un fake.. nici eu nu-l vad cu ochi buni si am decis sa scriu de ce, daca ar fi pe bune, mai bine sa nu participati. Iar pentru asta am facut o serie de printscreenuri si nitel searching:
- lucrurile nu sunt transparente
- daca nu citesti regulamentului afli din mers si nu stiu cati ar medita si renunta
- te costa mai mult decat ai plati la fata locului
- luand un exemplu pentru o cazare din afara Romaniei si comparand cu alte site-uri de booking descoperi ca suma ceruta pentru masa ar acoperi si cazarea si ti-ar ramane si bani de suveniruri
- "cado'.. cinque anelli" pe langa valoarea totala se mai adauga si taxa pe certificat... pai parca era totala? totala, subtotala, ce mai conteaza, "mai merge o tura".
- foarte multi oameni au primit acest cod/nr de inregistrare/participare.
- daca vreti sa faceti sesizari si alte demersuri afli ca au o chestie prin State si alta prin Polonia.. bang nu-I pe teritoriul Romaniei asa ca se aplica legile nu stiu cui.
Alte pareri mai puteti citi si pe Hai-Hui Stangaci, un blog despre calatorii.
Iata doua exemple:
1. Se ia un hotel din Spania, aproape de Malaga: Rural La Paloma


Ma socheaza pretul meselor:
 Si apoi il caut pe booking.com. Il gasesc notat cu o nota mare, multe cuvinte de lauda, cu interior si exterior placut. Vedeti si voi pretul la cazare (fara masa inclusa) pe camera? Mult mai mic decat cer cei care se ocupa de program pe mancare! Iar micul dejun il au afisat la ~20 lei.
Va las pe voi sa trageti concluzia in acest caz.
2. Sa luam o unitate de cazare din Romania:
Avem de ales pe regiuni dintre Transilvania, Muntenia si Bucovina. Nu am verificat fiecare tara in parte cu regiunile ei, la noi insa pentru ultimele doua vin doar cu doua unitati puse la dispozitia programului. Singura unitate de cazare din Muntenia fiind din Azuga o pensiune de doua margarete.

 Masa hai sa spunem ca nu este foarte scumpa, insa nu cred ca ma serveste cu "rafineturi" de restaurant de lux la micul dejun si pranz. La munte deseori gasesti meniuri de 10-15-20 lei pentru un pranz sau o cina. Cum v-am povestit despre Busteni. In plus imi aleg ce vreau eu sa mananc nu surprize din partea pensiunii.
Aceasta pensiune nu are site sau nu am dat eu peste, dar am gasit preturi -actualizate- aici:
 Dragi cititori cadorisiti cu astfel de minunate premii, daca v-am luminat putin, daca v-am scutit de cheltuit bani si nervi aiurea.. Ma bucur!
Teapa sau nu.. acest proiect mi se pare de cam toata jena. Nu inteleg de ce s-ar trimite prin diverse siteuri ca spam daca programul ar fi serios. E ca si invatatul limbilor straine si cursurile online bagate pe gat. Nu te semnezi la sfarsit si nu lasi niste date de contact pentru credibilitate, niste linkuri sunt private dubios caci dupa ce te virusezi o data parca nu-ti mai vine sa click-ai asa aiurea.
Nu s-a facut nici un fel de reclama audio, video, ziar.. nimic!
Inchei prin a va spune sa fiti atenti si sa va distrati frumos oriunde va duceti.
Weekend placut!

Comentarii

  1. Eu ignor intotdeauna aceste mesaje.
    Mi se par dubioase si vorba ta, daca nu exista transparenta ....n-are rost. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am primit, dar am inceput sa caut pe net informatii, am gasit comentarii de la diversi...Da, este dubios programul, desi m-ar fi incantat vreo doua zile pe la munte, am lasat-o balta.

    RăspundețiȘtergere
  3. n-am primit asemenea mail, dar probabil ca nici nu l-as fi deschis. cand vad "ati castigat" nu stiu ce, n-am nicio reactie.

    totusi, chestia asta e foarte nasoala si pot sa pun pariu ca si-au gasit oamenii care sa cada in capcana.

    RăspundețiȘtergere
  4. Stai linistita, fac ei in asa fel incat avantajul sa fie de partea lor! Mie totul imi suna dubios si nu m-as risca sa rezerv ceva prin ei, sunt atat de multe alte optiuni si oferte! Iar ca o paranteza, parul prietenei mele nu e ondulat natural, fusese pus pe moatze inainte.. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am primit joi mail-ul minunat si am citit pe cateva forumuri ca ar fi teapa. Multumim pentru research!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am primit și eu mailul, l-am citit și i-am dat ignore... eram sigură că este ceva fishy la mijloc și nu am vrut să-mi excit nervii aiurea.

    Mă bucur că ai avut răbdarea și tenacitatea de a te documenta și apoi scrie despre această întâmplare.

    Bravo, Mihaela! Ești tare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am primit mailul asta si l-am citit pentru ca nu stiam ce e, dar de obicei le sterg direct fara sa le mai citesc :)))
    Surpriza a venit atunci cand am vazut ce scria in mail; pe mine m-a amuzat teribil si am crezut ca e o gluma si l-am sters :)))
    Adica cine iti da o vacanta gratuit? Nimeni :D

    RăspundețiȘtergere
  8. am primit si eu o alocare de genul acesta, desi in prima faza mi-a suras ideea, am renuntat dupa ce am citit detalii :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Mihaela, sa stii ca am primit si eu alocare de genul asta insa cum recunosc ca nu m-as sinchisit sa vad exact despre ce e e vorba pentru ca si daca era gratis, nu as fi putut sa plec. Insa acum, dupa ce am citit pe indelete am inteles ca de fapt e vorba de o mare minciuna, si ca practic oamenii astia fac bani pe seama altora.
    Sper sa nu pice nimeni in capcana lor!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu am primit o astfel de oferta si inca de doua ori, dar nu m-am obosit sa verific! Stiu sigur ca nimeni nu-mi da nimic gratis asa ca am luat-o ca pe o teapa de la bun inceput. E bine insa ca ai scris despre ea, poate ca mai sunt oameni care cred in generozitate!

    RăspundețiȘtergere
  11. I'm with the others. I do tend to ignore stuff like this coz they always seem bogus. It's good you're warning the others.
    Have a great weekend too, Mihaela:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Am primit si eu un e-mail cu titlul acela zilele trecute, eu l-am considerat spam din prima, mai ales ca-mi zicea in titlu "Ai primit alocarea..." cand eu nu am aplicat/participat la nimic...

    RăspundețiȘtergere
  13. Astia vor sa profite de pe urma voastra, trimit mesaje nesolicitate si e ilegal acest lucru. Am primit si eu mesaje asemanatoare dar toate le-am raportat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cate nu primim Nicu cu toate ca le-am raportat sau ne-am dezabonat.. Nu ne ramane decat sa fim atenti.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.