Treceți la conținutul principal

Testate: Sapun lichid antibacterian si servetelele demachiante Farmasi

Cum sunt fan sapunuri si demachierea traditionala atunci cand colaborez cu diverse firme aleg ceva ce nu mi-as fi cumparat pentru ca ar reprezenta un moft, devine o curiozitate, fie ca il aveam pe lista deja. Daca blush-urile si bronzer-ul erau deja pe lista, in acelasi timp si un moft, sapunul lichid si servetelele demachiante mi-au starnit mai mult curiozitatea.
Sapunul lichid antibacterian Farmasi l-am folosit zilnic multe luni la rand, mai are un sfert din cantitatea generoasa, asa ca azi va scriu despre el.
Descriere
"Farmasi sapun lichid antibacterian reprezinta modul rapid si usor de a va curata mainile si pielea, si de a indeparta mizeria si microbii. Imbogatit cu ulei de arbore de ceai ofera o solutie delicata de curatare ce indeparteaza bacteriile si microbii. Aloe Vera are proprietati hidratante si de curatare ideale pentru indepartarea impuritatilor si ajuta la hranirea si hidratarea pielii si a mainilor, lasandu-le proaspete, netede si fine."
Cei 500 ml par interminabili. Este un produs economic, cu un miros subtil. Nu stiu cat de bine indeparteaza microbii, cert e ca nu usuca mainile, dar le curata de mizerie. Cu ceva mai multa spuma decat in imaginea de prezentare. (cu o mana fotografiam si cu cealalta in prim plan, se intelege diferenta ca atunci cand freci mainile intre ele)
Pompita se mai blocheaza uneori, suspectez ca si eu apas prea tare, mai ales cand evit sa folosesc degetele, dar materialul de plastic inca rezista si nu da semne sa cedeze. Dupa spalare ii ridic capul.
Tot de tip sapun lichid antibacterian puteti gasi pe Farmasi.ro, la acelasi pret dar cu o cantitate mai mica: sapun lichid antibacterian cu extract de struguri si ulei de arbore de ceai, sapun lichid antibacterian cu extract de rodie si ulei de arbore de ceai, sapun lichid antibacterian cu extract de musetel si ulei de arbore de ceai si sapun lichid antibacterian cu extract de aloe vera si ulei de arbore de ceai.
Fara proprietate antibacteriana gasiti cu tot felul de arome, precum: cirese, caise, fructe de padure, etc, la un pret mai mic dar cu aceeasi cantitate.  Produsele au fost trimis spre testare, sapunul lichid il gasiti pe site la pretul de 9 lei. Click aici.


Servetele demachiante Farmasi, le-am folosit ocazional, atat cand am fost la tara, dar le-am gasit si foarte utile cand ajungeam tarziu acasa sau foarte obositi si doar patul il vedeam. Le-as fi terminat poate in mai putin de o luna, altfel.
Descriere
"Servetelele umede demachiante Farmasi, cu Vitamina E, indeparteaza machiajul ochilor si al fetei, avand o actiune delicata si calmanta."
Are 20 de bucati. Sunt parfumate discret, bine imbibate cu lichid, materialul ma zgarie nitel si cred mai mult ca eu sunt pretentioasa... ca nimic nu se compara cu moliciunea degetelor mele - o perioada lunga de timp, inainte de apa micelara, nu mai folosisem nici dischete -. Mai am cateva, tin pachetul cu deschiderea in jos si nivelul lichidului din ele pare sa nu fi scazut. Curata bine machiajul cu un servetel, dar cel mai bine cu doua, ma clatesc cu apa si imi sterg fata cu lotiune tonica. La final aplic uleiul de jojoba. Lista de ingrediente o gasiti in colajul de mai sus. Nu mi-a cauzat probleme de nici un fel, le gasesc ok.
Costa 3 lei, click aici.
xoxo
*postare programata

Comentarii

  1. cred ca sunt bune, mersi pentru review.pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sapunului lichid ii dau nota 10 si servetelelor 9, deci sunt bune pentru mine.
      cu drag. xo

      Ștergere
  2. De la farmasi am folosit doar oja și ulei pt cuticule. Raportul calitate preț este excelent după părerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Great review on the facial wipes I do not know if they sell it in USA will like to try them.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. I haven't heard of this range here as yet, its always good to hear about new products

    RăspundețiȘtergere
  5. Sapunul lichid l-as incerca si eu. Am avut de la Farmasi doar produse de machiaj pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  6. De curiozitate, am intrat şi eu pe site. Sunt câteva produse interesante :-)
    Îţi mulţumim pentru părerile transmise, Miha. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Blushurile, bronzerul, nu stiu toate mono-urile si sapunul lichid sunt preferatele mele. La oje unele acopera bine, altele mai putin.

      Ștergere
  7. Sapunul antibacterian ma tenteaza si pe mine. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Facial wipes are so good to have! My favorite is from Aveeno.

    RăspundețiȘtergere
  9. Suna bine sapunul lichid :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie imi place sa schimb mereu sapunul lichid, le incerc pe toate,sa fie cat mai colorate si variate.
    Servetele umede nu prea folosesc la demachiere, doar atunci cand sunt plecata undeva dar folosesc doar Pampers.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel ca si in mancare pe mine nu ma incanta colorantii, sa fie eficiente si sa nu usuce pielea, cu un miros cat mai discret. Am mai folosit servetele demachiante de'a lungul timpului tot pentru calatorii, dar apoi am renuntat pentru ca imi turnam din demachiantul crema/lapte intr-un mic recipient.
      Am fost curioasa cum sunt acestea si sunt ok.

      Ștergere
  11. As incerca servetelele demachiante, desi in general nu prea folosesc imi place sa am intotdeauna in poseta un pachet ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Spre rusinea mea nu folosesc produse antibacteriene, dar as incerca cu drag sapunul lichid, dupa ce am citit parerea ta si m-am convins ca pentru cei 9 lei, cantitatea generoasa de produs si efectele sale ar merita sa-i dau o sansa:).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lorena chiar se merita, eu nu as da sapunul asta pe altul cu nume si arome mai pompoase. Din categoria asta foloseam protex.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

[Miercurea fara cuvinte] Online shopping

1   //   2   //   3   //   4   //   5   //   6 1  //  2  //  3  //  4  //  5  //  6 1 //   2 //   3 //   4 Miercurea fara cuvinte este o rubrica saptamanala initiata de  Carmen  unde mesajul trebuie transmis printr-o fotografie sau o serie de fotografii. Wordless   Wednesday   is   a weekly column   initiated by   Carmen   where   the message   must be sent   through   a picture   or series of   pictures. xoxo

Baile Tusnad | Spre Lacul Sfanta Ana, de la bucurie la agonie si retur

Cazati la Vila Cerbu, dupa ce facem cunostinta cu domnul Marian, desfacem bagajele, bagam repede la frigider cele necesare, ne racorim putin, ne schimbam si aplicam iarasi crema solara. Cat sa intre crema in piele am recitit toate traseele cu plecare din statiune. Pe care sa alegem?! Pregatim rucsacul cu apa, limonada, ceva de rontait in caz ca ni se face foame si o zbughim afara. Am mai pierdut ceva vreme pe afara in fata postei, consumat si niste nervi. Ca asa-i cand unul e agitat si altul e de un calm desavarsit. Pentru a ne dibui incotro s-o luam pentru traseul nr. 6: Paraul Varghis - Poiana Mohos - Cabana Sfanta Ana. "Hai incolo, harta asa zice!"