Treceți la conținutul principal

[Recomandari si impresii] alte 5 filme vazute



Daca tot este Dragobete, am selectat si cateva filme, iata inca cinci din ce filme am mai vazut in ultima vreme, ordinea e aleatorie:

= 1 =

Vicky Cristina Barcelona (2008), un film vechi care iti arata o parte din Barcelona, dincolo de chestiunile amoroase care acapareaza tot sirul evenimentelor presarate cu un stil boem, cu pahare de vin rosu, arta, fantezii. Cu toate ca nu agreez triunghiurile amoroase, am reusit sa-l vad pana la final, mi-a placut muzica, pasiunea. Mai vazusem cateva secvente din film acum cativa ani, ma bucur ca l-am taiat de pe lista. Cu Scarlett Johansson, Javier Bardem si Penelope Cruz.                         


= 2 =
Blue Is the Warmest Color (2013) - drama. Viata Adelei se schimba atunci cind o intalneste pe Emma, o tinara femeie cu parul albastru. Copilul devine femeie, aceasta e esenta filmului, descoperirea dragostei in paralel cu descoperirea orientarii sexuale. Filmul scoate in evidenta contradictiile dintre libertatile sociale si intolerantele ce inca apar in grupurile de tineri, mai ales cand este vorba de prietenii si o vad ca pe o minciuna, tradare. S-a exagerat uneori, cu multe, ba chiar am avut impresia ca pana si partenera ar fi vrut sa-i stearga nasul (si s-a abtinut ca asa o fi vrut regizorul).

= 3 =
The Spectacular Now (2013), un titlu ironic as spune eu, a unui film ce trece treptat de la comedie la drama. Un film despre alegerile pe care le iei in viata, despre dragoste, parasiri si dezamagiri. Ma asteptam la mai mult totusi.


= 4 =

Tengo ganas de ti (2012) este continuarea filmului Tres metros sobre el cielo (2010). Un film pe care l-am vazut... de doua ori, il uitasem si mi-am amintit gradual. Ma enerveaza oamenii care se lasa prinsi in meandrele trecutului cu toate ca dragostea le surade din nou. Clarificarile nu se fac in bratele celuilalt. Mi-a placut dragostea si emotiile dintre H si Gin.
= 5 =
Ocho apellidos vascos (2014) - Opt nume de familie basce - o comedie dragalasa. Un barbat se indragosteste de o femeie, sunt din zone/tari diferite si chiar exista o rivalitate intre cele doua: Spania si Tara Bascilor. Cand pui nationalitatea mai presus de sentimente te lovesti de tot felul de piedici, situatia ia o intorsatura neasteptata. Sunt multe scene delicioase, eu il recomand.
Seara frumoasa!
xoxo

Comentarii

  1. din listuta ta am vazut doar Tengo ganas de ti... sincer eu mi-as fi dorit sa fie tot cu prima tipa (imi scapa numele acum)... nu prea mi-a placut de Gin. :D:D

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Babi, nu stiu... eu nu am vazut-o pregatita sa se intoarca la el, iar pe el il chinuiau doar amintirile. Numele lor sunt bine alese, Babi, iubita cand erau copii, Gin... pentru baietii maturi, l-a ajutat sa devina barbat, dupa parerea mea. :)

      Ștergere
  2. Din pacate nu am vazut nici unul.Trebuie sa dedic mai mult filmelor se pare ca am ramas in urma cu ele.Te pup

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Singurul pe care nu l-a văzut e Ocho apellidos vascos.
    Cât despre celălalt film spaniol, Tengo ganas de ti, „continuarea" asta mi s-a părut mai bună ca primul film - are un mesaj mai puternic.
    The Spectacular Now... ce frumos e filmul ăsta - am scris şi eu despre el, chiar la câteva momente de la vizionare, să nu se piardă...
    Vicky Cristina Barcelona... vechi? Hmmm, ce zici de Match Point sau The Purple Rose of Cairo :) două dintre favoritele mele din opera lui Woody Allen.
    Ca să nu mai zic de Brief Encounter, unul dintre preferatele mele în materie de romantism?
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Filmul The Spectacular Now l-am analizat din prisma experientelor proprii, de acolo s-au tras unele concluzii. :)
      Cand am spus vechi, m-am referit in functie de celelalte filme prezentate aici, rar caut filme vechi. Match Point, da il stiu, The Purple Rose of Cairo nu imi amintesc, la fel Brief Encounter.
      Multumesc pentru comentariu, Ioana.

      Ștergere
  4. Noi nu sarbatorim sarbatoarea aceasta, dar am auzit de ea anul trecut de la o fosta colega de servici de aici din Londra si mi-a placut ideea :) Pupici si multumesc pentru recomandari! Liuba x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ca oricare zi in care stam mai mult timp impreuna, nu conteaza ca iesim in oras, ca gatim impreuna sau doar ne uitam la un film.
      Cu placere. xo

      Ștergere
  5. I have not seen any of these, but I'll have a go when I have time.
    www.minsbeautyequipment.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Enjoy your movie time. We just finished our movie here too:).

    Thanks for sopping by my blog:). Have a lovely day to you.

    Tanya
    http://attraction2fashion.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Am vazut 1, 3 si 4. Tengo ganas de ti mi s-a parut mai prost decat primul film, in primul exista chimie intre cei doi, aici mi s-a parut ca a lipsit, cu noua partenera.

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. nu am vazut nici unul din filmele mentionate mai sus, dar suna interesant asa ca, cu siguranta ma voi uita la ele

    RăspundețiȘtergere
  9. I haven't seen them yet. Will check them out :D

    xx glamdevils.com / miradevils.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. I didin't see no one of these films, thanks for sharing!

    My last post: Fabulous make-up

    Shopping Girls

    RăspundețiȘtergere
  11. Si inca o data 5 filme pe care nu le-am vazut dar fiecare suna foarte tentant. Sper sa am timpul necesar sa vizionez macar una dintre ele!

    RăspundețiȘtergere
  12. Doar primul film l-am vazut pana acum, restul sunt in asteptare, multumim pentru recomandari :*

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  13. Răspunsuri
    1. noted for the weekend in better case.
      Thank you for stopping by. xo

      Ștergere
  14. Le-am vazut pe toate si mi-au placut mult toate.
    Blue is the wramest color mi s-a parut cel mai bun, cel mai profund din lista ta, chiar daca nu e un film pentru toata lumea ci pentru cei mai open-minded. In Romania sigur nu ar fi avut mare trecere ...

    Tres metros sobre el cielo e un romance bun. Actorii sunt tineri, frumosi si plini de viata. Arata putin si din atmosfera orasului Barcelona, o alta fata decat cea descrisa in Vichy Cristina Barcelona.

    Ultimul din lista ta mi s-a parut cel mai usurel dintre toate desi din punct de vedere cultural e bun. Arata bine diferentele dintre regiuni si traditii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord cu tine, dar mai cred ca nu tine doar de cat de open-minded esti, ci si de gusturile si viziunea fiecaruia.
      Ultimul m-a amuzat foarte tare, e numai bun de relaxare.

      Ștergere
  15. Never seen any of these but I am not a movie lover haha Sounds good though :D

    http://floralsandsmiles.blogspot.ca/
    twitter.com/floralandsmiles

    RăspundețiȘtergere
  16. I haven't seen any of these, but I really want to see Vicky, Christina, Barcelona for a very long time. Thanks for reminding me!

    RăspundețiȘtergere
  17. am vazut Vichy Cristina Barcelona si sincer nu prea mi-a placut
    celelalte trebuie vazute :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. No problem, multumesc de parere, nici sotul meu nu a ramas la el. :D

      Ștergere
  18. Din cele 5 filme despre care ne spui in aceasta postare doar "Vicky, Christina, Barcelona" l-am vazut, atunci cand a fost lansat, mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.