Treceți la conținutul principal

The second attempt. Rochia in carouri

tartan for winter


Cu o jacheta de piele, cizme cu toc, calitatea pozelor satisfacatoare in ciuda luminii dupa ora 16, insa ceva m-a nemultumit si am zis sa mai incercam inca o data. A doua zi cu ochii somnorosi asteptand sa-mi vina randul la baie vad o lumina magica, un amestec de ceata si soare. Am luat-o ca pe un cadou, timpul celei de a doua incercari. Pentru rochia in carouri, tartan.
 

Mi s-a parut fascinant cum poti sa obtii rezultate total diferite doar schimband unghiul, colajul de mai jos mi se pare cel mai concludent. Va las cu pozele facute ieri si apoi va relatez despre rochia de pe Shein


Cum ma imbrac pe ceata.

Ceata in Galati. Outfit blogger.

Cum imbin stilul feminin cu cel masculin.

Cum port rochia midi cu imprimeu.

Cum combin imprimeul tartan.

blogger fashion weekend

Vestimentatie casual

palarie pentru cap mic

Cum port palaria rotunda.


Ei, cum vi s-a parut, tinuta, atmosfera? Cred cu tarie ca atitudinea, culorile, buna dispozitie pot face din orice fel de zi una frumoasa, si comunicarea. 
Fiind dimineata nu puteam sa ies iarasi in jacheta de piele, era mai rece, paltonul mi-a permis sa adaug un top sub rochie, cu manusile aproape in caz de nevoie, am supravietuit aventurii. Nu m-am putut abtine sa adaug un dres colorat.


Rochia, intr-o combinatie de rosu si bleumarin, seamana ca material cu camasa, pe care am impartit-o cu Ilda intr-un proiect spontan la inceputul anului trecut, combinand-o cu o fusta tutu. Ca de lanita si o face potrivita tinutelor relaxate, tinutelor de iarna, caci e destul de calduroasa si totodata fluida precum rochiile vaporoase. Nasturii mici dau batai de cap, pentru mine e fix ceea ce ma deranjeaza cel mai tare, cu capse mi-ar fi tinut frig. :D Cu toate mofturile mele, e o rochie faina-faina, iar pretul mi se pare rezonabil, asa cum e acum la reduceri. Nu stiu daca e de interes major, mentionez ca are eticheta shein unde sunt trecute si elementele ce prezinta modul de intretinere.


Despre marime, pentru ca eu mi-am luat XS, trebuie sa precizez faptul ca daca esti lata in umeri te vei simti limitata in miscari, ar fi haios sa strangi pe cineva cu pasiune in brate. Probabil daca ai cat spun ei la bust, si sunt acei centimetri pentru ca am verificat pe rochia mea, ai simti ca plesneste pe tine. Pentru mine centimetrii care imi ofera lejeritate la bust au suplinit ingustimea umerilor, e un dezechilibru acolo pentru ca nestiind asta poti face o alegere nepotrivita. Astfel ca recomand sa alegi o marime-doua mai mare in cazul in care neaparat doresti aceasta rochie. Daca aveti intrebari, scrieti-mi.


Astept cu drag ca de fiecare data comentariile voastre.
Sa aveti o duminica placuta in continuare!

xoxo

Comentarii

  1. Mihule, tare mult imi placi!!! Are poezie rochia asta si cum chiar tu, ca persoana, ai poezie, va potriviti tare bine... Iar daca materialul e precum al camasii in carouri (ce surpriza mi-ai facut si ce amintire frumoasa ai adus aproape! - iti multumesc!), atunci e si mai tentant gandul de a o comanda! Iar nasturii mici sunt... sexy! :D
    Frumoasa postare, faine poze iar atitudinea strengareasca merge mana-n mana cu palarioara! Te pupacesc tare de tot si te imbratisez!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,
      - blushing -
      ... orice camasa, rochie in carouri imi aduce aminte de atunci, cu materialul a fost de la prima atingere. Nasturii, ah nasturii, tocmai ce-mi facusem manichiura si mi-au ciufulit-o putin, sexy a fost cand am fost ajutata de dragul meu. :D
      Iti multumesc si te imbratisez strans! Multi pupici!

      Ștergere
  2. niste poze minunate...si cu soare si cu ceata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. This is the most worn coat, cozy, warm, so versatile.
      Thank you!

      Ștergere
  4. Ai dreptate cu lumina, in unele poze parca esti intr-un tablou, sunt tare frumoase. Imi place materialul in carouri al rochitei dar si cum vine cu jacheta. Ca de obicei, le combini in mod surprinzator si atat de placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos si de distribuire, afara nu aveam vizibilitate pentru a vedea calitatea fotografiilor si eu m-am bucurat de cum au iesit. :)

      Ștergere
  5. "daca porti culoare, lasi ceata in urma" asta mi-a trecut prin cap cand am vazut pozele :). foarte inspirate mi se par.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce poze frumoaseee!! Imi place mult ce a iesit!
    Rochia arata superb!! <3 Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Este foarte frumoasa rochia, am mai vazut-o pe Shein. Mi-ar fi placut sa vad poze mai multe doar cu rochia, fara palton. Mi-a placut atmosfera transmisa de fotografii! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. cute outfit..i love your dress
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  9. Eheee bine te-ai intors! :)
    Intradevar, atitudinea, ceata aia mistica, au scos in evidenta tinuta! :)foarte reusit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, mi-a priit deconectarea asta, chiar si fortata si neprevazuta. :)
      xoxo

      Ștergere
  10. Mai frumos de atat nu se poate...superb, superb, superb!
    Iar cea in care alergi e preferata mea!
    Pupici
    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere
  11. what an amazing tartan dress! I really love how you styled it with that grey coat and that adorable hat. You look so pretty and sweet.

    These photographs are fantastic!!! You are so full of positive energy.

    http://modaodaradosti.blogspot.hr/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you! ♥
      I felt a kind of Sherlock Holmes,only the magnifying glass is missing.

      Ștergere
    2. :) I love Sherlock, he is such a fun character:)

      Ștergere
  12. Fantastic pics!!! You look great
    www.elationofcreation.com

    RăspundețiȘtergere
  13. You styled this outfit beautifully and the atmosphere in the different backgrounds is very different and cool.

    RăspundețiȘtergere
  14. Interesanta combinatia. Rochia arata foarte dragut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, combinatii de genul faceam si in facultate, in care ma simt lejer dar feminina.

      Ștergere
  15. O ținută excelentă, te îmbracă minunat! Foarte potrivită și cu vremea, și cu tine!

    Zi frumoasă și săptămână bună!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce poze frumoase!!! <3 Imi place mult palaria ta.
    Te pup, esti suuper draguta!

    RăspundețiȘtergere
  17. Dear Mihaela, you just look so charming and beautiful in these photos, the second to last close up is just wonderful! Love the fact u are making ur hair grow, suits u so so well! Have a good week, many kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  18. Wow!you re so pretty in this look!
    Nice outfit and style!
    wish you a wonderful week!
    XX,
    Helena
    http://helenamybeauty.over-blog.com/

    RăspundețiȘtergere
  19. Wow, deci pozele sunt super tari! Ce frumos se vede ceata!
    E foarte draguta rochia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si soare si ceata in acelasi moment, mi-a placut tare mult dimineata aia.
      xo

      Ștergere
  20. Rochia îmi place mult. Combinația pe care ai făcut-o a fost frumoasă și mi-a plăcut tare muult cum s-a văzut în peisajul cu ceață zici că erai desprinsă dintr-o poveste. :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi plac la nebunie fotografiile. Emana atat de multa caldura si optimism. <3
    Rochia e simpatica foc iar palaria ii da un aer si mai ghidus. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  22. Plaid/Tartan is one of my all time favourites! So many combinations & so much fun you can with it design-wise... :)
    That dress is awesome and looks so good combined with that mélange coat!

    RăspundețiȘtergere
  23. grozava atmosfera, lumina aceea filtrata prin ceata a fost grozava! si da, imi place in continuare mult fotografia cu palaria, la care am comentat si pe fb ;))!

    RăspundețiȘtergere
  24. E superba rochita, si iti sta chiar foarte bine cu aceasta combinatie. :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Fascinanta atmosfera invaluita de mister din pozele tale, Mihaela. Iar rochita iti vine foarte bine si se potriveste perfect cu povestea creata. :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Grozave fotografiile pe ceata. Nu m-am gandit niciodata la asta. Cred ca o sa-ti fur ideea :))
    E foarte frumoasa si rochia. Desi eu as fi scurtat-o un pic. Sa zic... pana deasupra genunchilor :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am inventat eu roata, mi-ar placea sa incerc si pe vreme mai calduroasa intr-o rochie... cu picioarele goale. :D
      Love midi, mersi.

      Ștergere
  27. Ce poze faine! Îți vine foarte bine rochia.

    RăspundețiȘtergere
  28. ce-mi place stilul asta cu carouri! fain fain!!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.